close

我屋企有個偉人。
係佢自己覺得自己做既野最好,行既路最好! (我真係想串佢~咁叻你唔買樓!?)

最近阿偉人話要我同媽媽學車。
其實我好耐之前都考慮過學私家車學綿羊仔,不過計過條數覺得無呢個需要。
停車場+街泊+油錢+保險等等,平均一個月$4000-$5000,
而且我當初想學係有機會去旅行的話可以自駕車旅遊。
(不過呢個想法已經係我四五年前既事,依家覺得無需要。)

但係,最重要唔係學車,而且偉人想我考完私家車,再考巴士,做巴士司機。女仔做巴士司機?
要我媽考完私家車,再考埋的士牌。(我地叫呢D做意想天開!就係唔實際。)
所以,偉人一見到我們就一味要我們聽佢講偉論!

頭先仲同我講,話自己係專業人士,專業既職業司機!!

另一個偉人針對既熱門話題,就係話我媽呢份工做唔到幾耐,依家都快五十。
好快就無得做,問我養唔養得起。又話MPF得果咁少錢之類!(千其唔好睇少自己MPF既升價能力。)
於是我們就認真計計,要多少錢先足夠你的退休生活呢?!

不過,其實退休大計呢樣野我認真考慮計算已經做左個長遠計畫。
就以我媽媽作為計算:
當作依家儲蓄既錢係FOR買樓,由三年後開始儲蓄到六十歲計(約八年時間)
以每月儲蓄$5000X13=$65000(一年)X8=$520000
未計呢舊錢到時可能會投資定期或外幣,更可能投資iBond(通脹掛鉤債券)或月供股票既從中獲利。

以上計算未計MPF,如果以十年自行短炒轉換組合的話,最少有$300000(到60歲推算),
如果60之後仍然可以繼續工作的話,(到65歲推算)最少有$350000
上述推算未計算股市上升和當時的通帳指數等等。

可能會話短炒唔好,因為MPF係FOR你第二時65歲用既,就連各大銀行MPF公司等講明係長遠投資計劃。

不過,我所講既短炒係經常留意住市場變化,最快速咁轉換你既投資組合,作出減少風險提升回報既決定。

難道恆指/國企日日跌,MPF戶口金額愈來愈少都仲要繼續買唔轉其他咩?

既然無得離場就當然轉買其他市場基金啦!(亞太股票基金/歐洲股票基金/北美股票基金等等)。


啦~啦~啦~你又需要幾多錢先退休呢?依家認真計算下吧!

我都想快D提早退休呀!

arrow
arrow
    全站熱搜

    小路比 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()